تربيت غلط
تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394برچسب:, | 11:42 | نويسنده : دخمل بلا

 اگر تربیت " غلط " به تو آموخت 
غیرت داشتن دخالت کردن است و حیا را در صندوق کردن! 
شهید مطهری به من گفت: 
غیرت، عشق مرد به ناموسش است ؛ 
و حیا، احترام زن به خودش...!!! 

اگر تربیت " غلط " به تو آموخت 
که مرد میتواند زنش را بزند ! 
اسلام من به من آموخت که زن ریحانه است 
و مرد وظیفه دارد تمام اسباب راحتی و آسایشش را فراهم کند...!!! 

اگر تربیت " غلط "به تو گفت که 
زن عقلش نصف مرد است و نمی تواند به تنهایی در دادگاه شهادت دهد...؛ 
شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من گفت : 
که زن احساسات و عواطفش دوبرابر مرد است و از این رو 
ممکن است در شهادت دادن دچار تزلزل شود...!!! 

اگر تربیت " غلط " به تو گفت 
که دیه زن نصف دیه ی مرد است 
چون ارزشش کمتر از مرد است...؛ 
شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من آموخت که : 
اگر من کشته شوم برای اینکه مادرت در آسایش تو را بزرگ کند 
دیه ی من بیشتر است....!!! 

ایرادی اگر هست در مسلمانی ماست 
نه دین اسلام و قرآن و احکام الهی...!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: